Frituur Jozef

Vrijdagmarkt

Open naargelang er volk is in het centrum

Parels voor de zwijnen. Dat is ons gevoel vaak als we toeristen, a fortiori Hollanders en hun gekende fijnzinnige smaak, zien aanschuiven aan de barak van Jozef op de Vrijdagmarkt. Gelukkig word je er niet altijd even vriendelijk bediend, anders zouden we nog in opstand komen. Kleine porties, hoge prijzen en toch een aanrader. Frituur Jozef levert de beste – dikke ! – frieten van Gent. Handgeschilde verse aardappelen, op meesterlijke wijze gebakken. Meer moet dat niet zijn. Anders zouden wij waarschijnlijk toch niet meer aan onze trekken komen. U begrijpt het, net als deze Facebook-group.


Frituur Jozef, Vrijdagmarkt, Gent

Jozef is een gepassioneerd man. Hij is niet van gisteren en staat voor zijn kraam.

  	Sterke punten:  	Vers geschilde en gesneden aardappelen, gebakken in palmolie.   	Qua smaak waarschijnlijk de beste frieten van Gent.  	Zwakke punten:  	Dure frituur – kwaliteit kent zijn prijs.


Ergens op de Vrijdagmarkt.

Share

6 Responses to “Frituur Jozef”


  1. 1 SveN June 2, 2010 at 1:35 pm

    Ik maak vaak een omweg om bij Jozef om frieten te gaan – onderweg negeer ik maar liefst 4 frituren die me echt niet bevallen.
    Ik heb geen idee wie Jozef is. Ik word steeds bediend door een vriendelijke mevrouw.Ik heb dus nog nooit wat gemerkt van die wisselvallige vriendelijkheid.
    Ik ben ook zeer wantrouwig tegenover frituren die kleine porties geven. Ook hiervan nog nooit wat gemerkt. Tenslotte moet ik het ook oneens zijn over de prijs: ik merk nauwelijks verschil met andere frituren.

    Ik ga deze blog beslist blijven volgen maar deze beoordeling houdt voor mij alvast geen steek.
    Sta me toe, als stimulans, op te merken dat de recensies best mooiere foto’s kunnen gebruiken.

  2. 2 sd March 14, 2012 at 7:19 pm

    Inderdaad één van de beste frituren van gent doch de laatste twee keer frieten gegeten die te vettig waren

  3. 3 philippe nicolas March 17, 2012 at 11:09 pm

    BELANGRIJK – DRINGEND

    Heb ik toevallig mijn leesbril niet bij u laten vallen,
    vanavond, zaterdag 18 maart 2012 rond 19.30 uur ?

    philippe
    gsm 0486 944 459

  4. 4 joris van hoecke August 19, 2012 at 3:04 pm

    euhm, jozef duur?? in vergelijking met dat gespuis de dulle friet, is jozef goedkoop!!! 2 eurotjes als symbool maximum! frituur jozef is gvd de enige frituur in straal van 4 kilometer rond vrijdagsmarkt die tenminste zijnen stiel kent.

  5. 5 Vegetariër February 8, 2013 at 9:41 pm

    Helaas bakken ze voor in dierlijk vet. Bovenstaande tekst moet aangepast worden. BVD

  6. 6 Foxdie May 11, 2015 at 6:52 pm

    Ook heel goede frieten, zeker aangezien ze vers zijn.


Leave a Reply

Recent beoordeelde frituren

Frituur Watersportbaan (Watersportbaan)

Frituur Dampoort (Dampoort)

't Blauw Kotje (Kortrijksesteenweg)

Frituur Danny (Brugsesteenweg)

Emily's frituur (Zwijnaardsesteenweg)

Facebook-group

Frietjes van de Frituur (Hermans lacht)

Geelbruin (Man Bijt Hond)

Blog Stats

  • 367,603 visitors since May 2010

